jueves, 16 de octubre de 2008

Motxila bidaiariak




Motxila bidaiariak bibliotekak bultzatu duen proiektu bat izan da. Motxila bakoitzean modu guztietako liburuak eta bideoak zeuden, eta idea liburutegia finkatzea izan zen.

Proiektua hirugarren mailan egin zen eta umetik umera zihoan aste bakoitzean.

Hauxek izan dira komentario liburuan idatzi diren ideiak:





Hau Leire Urdialesek idatzi du:

<Ni Leire Urdiales naiz eta bost liburu irakurri ditut. Gehien gustatu zaidana "Bi ahuntzak" liburura da.

Liburu hau Amarekin irakurri dut. Kamileren liburuan eskulanak interesatu zaizkit.>

Alazne Carrillo Cavo-k idatzi du:


<Kaixo ni Alazne naiz eta oso pozik nago liburuekin. Eta gehienak gustatu zaizkidan libururuak dira.

Kika supersorgina, Kamileren altxorrak, Argitxo eta mitologia, Sukaldean jolasean, Garraioak eta Bi ahuntzak.

Besteak ez zaizkit asko gustatu. Baina liburu guztiak guztatzen zaizkit.

Bueno musu handi bat eta eskerrik asko.>


No hay comentarios:

Publicar un comentario